Oczywiście, 1 voucher = możliwość przeszkolenia jednego kierowcy. Nie pozwól, żeby zapisany voucher Ci przepadł, wyślij na szkolenie innego kierowcę – trener w dniu szkolenia dokona korekty na liście obecności, nie ma problemu!
Zadzwoń do nas, porozmawiamy! Branża transportowa rządzi się swoimi prawami, a my znamy ją doskonale – pomożemy Ci uzyskać zgodę na przedłużenie ważności vouchera i wspólnie wybierzemy dogodny termin!
Minimum cztery vouchery (czyli cztery zakupione pojazdy) dają Ci szansę na odbycie szkolenia „flotowego”, gdzie termin jest ustalany indywidualnie. Szkolenie flotowe to szkolenie realizowane tylko dla Twoich kierowców, Zadzwoń do nas, napisz maila – maksymalnie się do Ciebie dopasujemy, możemy nawet przyjechać do Ciebie na bazę i tam spotkać się z kierowcami.
Nie, część praktyczna szkolenia otwartego, jest realizowana na pojeździe szkoleniowym (dostosowana kabina z sześcioma miejscami do siedzenia).
Kierowca musi mieć ze sobą własne dokumenty: dowód tożsamości, prawo jazdy, kartę kierowcy.
Voucher to możliwość bezpłatnego przeszkolenia kierowcy w ramach zakupu nowego pojazdu marki DAF. Klient otrzymuje voucher (lub vouchery, w zależności od ilości zakupionych pojazdów) od Handlowca i ma prawo, żeby kierowca został przeszkolony przez profesjonalnego trenera, który nie tylko z teorii, ale przede wszystkim z praktyki zna ten pojazd i jego możliwości. Wystarczy, że nam zaufasz!
Zadzwoń i zgłoś nam ten temat! W zespole mamy trenera, który urodził się za wschodnią granicą i realizuje szkolenia w języku rosyjskim/ukraińskim! Wychodzimy Ci naprzeciw, bo nikt tak nie dotrze do Twoich kierowców jak nasz człowiek, który mówi w ich języku!
Oczywiście, że możesz, to od Ciebie zależy, gdzie i kiedy (w ramach ważności vouchera) przeszkolisz swojego kierowcę. Kalendarz szkoleń jest planowany na dwa miesiące do przodu, dzięki temu możesz zaplanować trasę kierowcy z uwzględnieniem terminu szkolenia, który wybierzesz i miejsca, do którego najwygodniej mu będzie dojechać.

Dział Szkoleń

Alina Sikorska
Obsługuje klientów: TB, WANICKI, WTC

+48 790 808 033

dafecodrive@dafecodrive.pl

Anna Siewczyńska
Obsługuje klientów: ESA, DBK

+48 733 808 250

dafecodrive@dafecodrive.pl

Prośba o informacje

Prosimy o kontakt w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących firmy DAF Trucks Polska. Prosimy o przesłanie zapytania za pomocą formularza kontaktowego.

Formularz zapytania
Skontaktuj się z dealerem firmy DAF

Ta witryna internetowa wykorzystuje pliki cookie

Używamy plików cookie do różnych celów, takich jak poprawa funkcjonalności i pomoc w lepszym ukierunkowaniu naszych działań marketingowych. Niektóre pliki cookie są niezbędne, inne ułatwiają użytkownikom korzystanie ze strony, zapewniając wgląd w sposób jej użytkowania. Aby uzyskać więcej informacji, należy zapoznać się z dokumentem Omówienie plików cookie.
Zmień ustawienia Zaakceptuj wszystkie

Więcej informacji na temat naszych plików cookie
Always enabled
Funkcjonalne pliki cookie umożliwiają korzystanie z witryny poprzez obsługę podstawowych funkcji, takich jak nawigacja po stronie. Witryna nie może funkcjonować prawidłowo bez tych plików cookie. Te pliki cookie nie gromadzą o użytkowniku informacji, które mogłyby zostać wykorzystane w celach marketingowych, i nie zapamiętują odwiedzanych stron internetowych. Tej kategorii plików cookie nie można wyłączyć.
Disabled
Analityczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn internetowych w zrozumieniu sposobów interakcji między odwiedzającymi a witrynami poprzez anonimowe gromadzenie i raportowanie informacji.
Disabled
Te pliki cookie są ustawiane przez platformy mediów społecznościowych, takie jak Facebook, LinkedIn i YouTube, podczas przeglądania lub korzystania z osadzonych multimediów. Przykładem może być plik cookie ustawiony przez platformę YouTube w celu pomiaru liczby odtworzeń osadzonego filmu. Te pliki cookie mogą czasami śledzić aktywność użytkownika i są ściśle związane z reklamowymi plikami cookie. Usunięcie ich może jednak spowodować brak możliwości obejrzenia osadzonych treści.
Disabled
Marketingowe pliki cookie są używane do odpowiedniego ukierunkowania reklam na podstawie analizy zachowań użytkownika (ang. behavioural targeting). Często są obsługiwane przez firmy zewnętrzne i śledzą aktywność użytkownika w różnych witrynach internetowych.